tiistai 29. tammikuuta 2013

7


Ei ole korrektia varsinkaan lääkäriä sanoa paskapääksi, ei julkisesti tai muiden kuullen, paitsi oman puolison jolle voi sanoa

että hetkittäin en pääse yli siitä, mitä tapahtui minun lapselleni,

minun lapselleni,

niin minun, itsekästä kyllä,

ja kyllä

olen niin pikkumainen ja kostonhimoinen, että tahtoisin tunkea sen, juuri sen lääkärin postilaatikkoon paperisilppua ja multaisia kiviä, lietekokkareita ja kyllä! silputtuna pharmaca fennican ja epikriisejä, ampiaisille pesämöyhennökseksi.

Ei ole korrektia ajatella sillä tavoin, sillä olemme inhimillisiä ja virheellisiä

ja eikö sen pitäisi jo itsessään riittää, antaa minun luvan olla vihainen, keskeneräinen,

pikkumainen ja lapsellinen, ja välillä niin täynnä vihaa, olla väsynyt ymmärtämään kaikkea inhimillistä.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti